Flygfämassakern @ the south street/Oakvillage

Ibland går min träning med Wilma till överdrift och det dåliga samvetet smyger sig på en efter man insett vad som verkligen hänt. Utanför mitt hus har en gräsandsfamilj haft en tillfällig bostad och, tja, det är inte en "kärnfamilj" längre, om man formulerar sig försiktigt. Efter ett par veckors attackträning med Wilma tar hon sådana fina och egna initiativ kan ni tro. Jag stod i tvättstugan (som ligger i ett sidobygge) och sorterade kläder med tvättmaskinen som bakgrundsljud och kände en konstig känsla. Öppnar dörren med min f.d fotbollsfot och hör ett väldigt oväsen från huset och släpper allt jag hade i händerna. Rusar in i huset och hör ett hjärtskärande ljud från mitt tv-rum. När jag tittar in har Wilma fått tag i ankmamman och plockar fjädrarna av denna vingklippta pippifågel.

image166

Det är stunder som denna man fattar hur stolta föräldrar kan vara över sina barn! Jag packade in min duktiga hund i bilen och körde ner och handlade belöningsgåvor till min lilla best. Det kostade mig över tvåhundra spänn (Conny och hans Tina kan intyga mina inköp) men det var det väl värt! Idag var det som min lilla flicka tagit studenten!

Vi får se lite senare om det kan bli mer duck hunt (ska vara sär skrivet va?) annars får det bli helggöra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0