Bögmarsch med väskor (bögfobi)

I vårt lilla samhälle har tiden stått stilla på många sätt och vis och därför är det exotiskt och "konstigt" med sådana som sticker ut (dessa ska ska skriva om sticker gärna in...). Homosexuella är sådana. Men men... Nästan dagligen kommer ett bögpar gåendes utanför mitt hus och båda två bär en ryggsäck. Alltid dessa ryggsäckar. Eftersom jag nu ska spela lite fördomsfull så tänker jag ju direkt att de fyllt väskan med rep, glidmedel som de tillsatt grus i och andra saker som de ska använda när de fångat en hetroman.

Ibland är de extra söta och det är när de kommer gåendes med sina anala vänner (ett annat bögpar) och det ena paret är klädda i gula jackor och det andra i "lysgröna". Men de har delat på sig så "tjejerna" går lite framför och "grabbarna" lite bakom. Även när de struttar runt med ett annat par har de väskorna med sig. jag är så nyfiken vad de har i sina väskor att jag nog får ta mod till mig och fråga. Problemet är bara att jag inte vet hur man pratar med bögar? Tänk om jag frågar "tjejen" (mottagaren) och killen (givaren) blir sne? Eller ännu värre: Jag tilltalar "killen" och "tjejen" får ett bryt och klöser mig. Usch! Det jag är mest rädd för är att om jag går fram och frågar dem så kanske de "tar" mig och våldtar mig...

Bögfobi? Jag? Nej!

Kommentarer
Postat av: Lena

You wish...;o)

2008-03-16 @ 00:12:15
Postat av: Mange

dessa ska ska skriva om sticker gärna

Nu får du skärpa dig Björn! Det börjar bli lite mycket slarv här på bloggen. ;-)

2008-03-17 @ 11:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0