Trepart med Folksam och någon virrpanna

När jag satt i telefonkö hos Folksam innan idag så "tutade" det i luren och jag hade samtal som väntade. Jag kopplade över samt kopplade in den hemska pausmusiken som Folksam vill att man ska ta livet av sig till och det bar sig inte bättre än att försäkringskillen svarade samtidigt. Jag hade någon som sökte min ex sambo och en försäkringssäljare i samma lur och jag lät alla komma till tals... Allt blev nog lite för mycket för tjejen som ville komma i kontakt med ex:et när jag sa att jag försökte få ut en livförsäkring på en levande människa och när jag sen sa att hon troligen bodde i Namibia så var hon riktigt snurrig.
- Ring Namibias ambassad och hör med dem, sa jag och tjejen tackade (???) för hjälpen.
Problemet var att killen på Folksam inte hängde med och han ville att jag skulle ta allt ifrån början.
- Ska du till Namibia så är det fel avdelning. Detta är djurförsäkringar, sa han lite osäkert men vänligt.

I alla fall: Allt blev fixat och just nu finns det två personer som undrar vad som hände dem innan idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0