Städar mig glad...?

Packar ner julen för denna gång. Känner inte för att göra någonting egentligen, men någon gång kan man vara till lite nytta. Ibland blir det tomt och tyst, nästan spöklikt och då får man tillbaka bilder och vissa känslor. Försöker klämma ihjäl dem och ta död på dem, men det är svårare vissa dagar - enklare andra. Det är när man går och drar dammsugaren man ser något glittra till, något som gömt sig under en list, och då kommer man ihåg, ja man minns... Nu kan jag helt klart säga att jag kan hantera det på ett bra sätt och det kan vara bra att minnas...

Men nu skulle jag inte bli djup eller så. Jag ska ju städa! Jag hatar det - på riktigt - och ibland undrar jag hur slarvig jag är och kan vara. Men jag kan alltid trösta mig med att jag vet fler som är som jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0