MSN-terror

Bland det sämsta med MSN är alla som tror att man ignorerar dem bara för att man inte svarar dem direkt.
- Det finns faktiskt en status du kan välja! har jag hört flera gånger.
Men: Jag skiter i er som blir sura och skriver: Jaså...Du vill inte prata med dig. Eller: Jag såg minsann att du varit inne på typ din dejtingsida och då måste du sett mitt mess... Eh??? Psyko!

Har faktiskt en bra förklaring till att jag missar meddelande: Mitt MSN är opålitligt. Tror ni inte mig så kan ni titta nere i höger hörn på skärmen när jag loggar in och ut...

Och nej: Det är inte jag som är så velig utan min dator, mitt internet eller så är det min MSN-dissartjänst som kopplats in. Bara så ni vet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wa fan! Finns de fler än mäjj?? Som du tjattrar med alltså*Chåckad* Jag som e en så beautiful, wacker, trevlig o grose mädchen! Trodde jag va din one änd only....gubbe...*lite sur*

2008-02-25 @ 00:07:08
Postat av: BJ (Not blowjob)

Vad eller vem? Hur och var?

2008-02-25 @ 09:31:45
URL: http://jepzon17.blogg.se
Postat av: Dööörrtti me!

MEN! De e ju jag! Nu trillar de ner en tår för kinden....sakta, förbi mustachen! Din tvättklämma ju! PUTT!

2008-02-25 @ 14:37:24
Postat av: Jeppsson!!!

Jaså! Aha! Nu kopplar jag... Nej du är den enda! Emma-Emma

2008-02-25 @ 16:49:25
URL: http://jepzon17.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0