Låt oss införa förnedringsfängelser med tortyrbehandling: NU

Såg på ett program som "femman" sände igår om nätpedofiler (pedofiler som pedofiler) och fy fan vad detta gör mig äcklad och vansinnig. Där var ett svin som var 47 år och skulle träffa en trettonårig tjej, men han traskade rakt in i fällan som det amerikanska TV-bolaget och polisen hade gillrat. Inte nog med att han hade dömts för sexuellt utnyttjande av minderårig och hade ett väntande fängelsestraff utan han hade förgripit sig på en yngre släkting också.

image141

Bara titta på honom: Vilken jävla idiot! Han var 150 cm kort och liknade en utvecklingstörd Pingvin. Min lösning på pedofilproblemen är följande:

Lås in dem i ett kallt rum.
Låt dem svälta och ge dem bara äckligt surt vatten och infekterade råttor att käka.
Misshandla dem brutalt dagligen.
Spela upp ett grymt pipande ljud hela tiden som skär i öronen på dem.
Låt dem bli våldtagna av hästar och av andra fångar.
Behandla dem helt utan omtanke och plåga dem resten av livet. Men döda inte dem utan låt dem själv dö i smärtsamma plågor!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skicka hem dom till mig å ska jag operera dom med en slö kniv...fastbundna på köksbordet....sen får som sitta ner o kissa resten av sitt liv och ångra att dom någonsin blev födda! grrr

2008-02-26 @ 16:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0