Jag vill ju ha era synpunkter och kommentarer. Inte tystnad!

Jag blir lite orolig över Er förmåga att uttrycka sig via tangentbordet när jag tittar bland kommentarerna i bloggen. Har jag tappat så mycket? Skriver jag så kass och ointressant att det inte är värt att i alla fall klaga lite. När jag skrev som mest (värst?) på BoISare (SvenskaFans) så var forumet fyllt med elaka, snälla, kritiska och roliga inlägg om hur fan jag kunde skriva så eller inte så. Här är ju besökare och många av er är ju återkommande så...

Jag vet ju vem några av er är, men det hade varit kul om någon av er jag inte känner (nej: jag tar dig direkt Pate om du försöker) hade lämnat typ mejladress.

För att nå mig skriver ni på [email protected]


Kommentarer
Postat av: weronica

hoppas du får en bra dag. :)

2008-02-26 @ 12:17:31
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Jeppsson!!!

Det önskar jag dig med. Ska kolla in din blogg senare!

2008-02-26 @ 12:28:40
URL: http://jepzon17.blogg.se
Postat av: Jessica

Fortsätt som du gör.....synd att du skriver lite för sällan ibland, fast jag förstår dig, ibland känner man inte för det!

2008-02-26 @ 16:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0