Då kollar vi hur det stavas på dejtingsidorna - igen!

Jag är långt ifrån perfekt, men jag kan väl skriva och stava ganska hyfsat. Nu har jag varit ute och botaniserat på en dejtingsida där jag är medlem och...Ja...Detta är ganska lustigt:

Om mig själv
hej!


Gillar inte att beskrivamig själv men ska försöka...) En glad och ärlig tjej , 25 år gammal med mycket humor som älskar att shoppa. Jag är ganska självständig och lite kräsen med. Jag tycker om att festa men det kan också vara mysig att stanna hemma och titta på tv i en bra sälskap.
Jag jobbar och pluggar samtidigt. Har 2 år kvar på min utbildning och trivs mycket med min nuvarande jobb.

Fritiden tillbringar jag med mina kompisar mest.

Om den jag söker
Jag söker en självsäkert och charmig kille med humor , utan barn. Någon som jag ska trivas med.

Hon har lite lite problem med gramatiken va? En hus? Ett häst...Många päronet.  Tur hon inte hade några barn för hur skulle det gå om de hade behövt hjälp med läxorna...

Om mig själv
Är en pigg och glad tjej/ kvinna från Malmö. Jobbar på en privat klinik som tandsköterska .
som mina kompisar skulle beskriva mej.... vet vad jag vill, med mycket skinn på näsan, men har ett varmt och stort hjärta och väldigt mycket att ge till rätt person

Har två underbara döttrar en på snart 11 0ch en som blir 9 i okt.
På fritiden försöker jag att träna ett par gånger i veckan, eller så mycket det går ibland önskar man att det fanns mer timmar på ett dygn.

Om den jag söker
Har inte så jätte många krav på hur en person ska vara, jag tror att det är person kemin som måste vara rätt och det märker man rätt fort. Men efter som jag är lång så vill jag att du är det också

Sär skriv nings kär lek...Puh!

Om den jag söker
Letar efter en kille som är självsäker, trygg och har som har en stor portion charm. Anser det är viktigt att kunna skratta och ha kul tillsammans med min partner.
Får gärna vara praktisk lagd och inte ha tummen mitt i hand.
Du får gärna vara sponatn av dej och tycka om att hitta på saker.

Har som har som får som får får får lamm?

Om mig själv
Hej. Är en pigg och glad tjej på mitt 35:e år. Blev tyvärr arbetslös i okt. :( ...
Så har mkt tid att slå ihjäl på dagarna. Umgås med mina vänner, och letar då för tillfälligt efter ett nytt jobb.
Bor i Kristianstad.

Allvar? 4/5 än så länge... Är ni pantade brudar?

Om mig själv
Hejhej...
jag är en glad och postivit tjej.. Jag har pluggat i Kristianstad till lärare , och har nu jobbat lite längre än ett år som lärare och trivs jätte bra =). Jag fick en alldeles egen 2:a ca 1 månad efter fast jobb, så skönt!
När jag inte jobbar så umgås jag med vänner , gå på stan och träna m.m.

Om ni vill veta mera om mej, så kan ni juh alltid kontakta mig
ha de så bra!

Om den jag söker
Jag blev medlem här för att kolla om dett fungerar... känns som man alltid träffar killar på fel plats eller nått.. Men när man jobbar heltid så på vardagarna blir det jobb och träna, sen är det juh kväll... är ute med vänner ibland å festar lite på helger , men blir inte lika ofta nu som innan...
kollar lite efter nya vänner, men sen vet man juh aldrig om det kan leda till något =)
jag ser mig omkring efter långa killar eftersom jag själv är lång , får gärna hålla igång med träning eftersom jag själv gör det...
humor tycker jag är viktigt.. man ska ha roligt ihop =)!
ja.. tänkte inte skriva en roman.. så stannar där haha


Om hon är lärare så fattar jag varför det går åt helvete för alla barn... Hur går detta ihop? Skrämmande! 6/7 kan inte stava...

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? Nog är det skrämmande alltid. Jag får bilder framför mig där det är unga kvinnor som går i mysbyxor, röker inomhus, äter massproducerade kakor och har kaffefläckar på köksbordet. Den stund de är lyckliga är när karlarna hämtar barnen på fredagen (de har minst två barn med två olika pappor) så de kan gå ut på den sunkigaste puben i stan och bjuda ut sig billigt och sätta sprätt på barnbidraget...











Kommentarer
Postat av: Jessica

Min bild av felstavande killar på dejtingsidor; antingen förort eller förfallet hus på landet, Billys pizza, praktikplats eller arbetslös,keps, gympabyxor, piercingar,fuskskinnsoffa, kristallampetter, leopardmönstrade sängkläder köpta på Ellos,risig bil upphottad med tonade rutor osv....fördomar? javisst! men så är det!

2008-02-29 @ 10:08:45
Postat av: Jeppsson!!!

Haha! Klockrent!

2008-02-29 @ 11:56:04
URL: http://jepzon17.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0