Kalles Kaviar under näsan är ingen hit...(rövsmörsvarning)

Det finns saker som är verdervärdiga och andra saker som är värre. Att få Kalles Kaviar i mustaschen slår allt detta med hingstlängder (?) och det hände mig idag. Jag satt och käkade en macka med just Kalles och ägg samtidigt som jag satt i en sjukt lång telefonkö hos telia. I och med att jag stått ut med att köa ganska länge så ville jag inte chansa och lägga luren till sidan medan jag sprang och tvättade av denna, eh, doft (?), så jag bet ihop och kände mig som värsta oralmartyren. I efterhand kan jag erkänna att de första minuterna inte alls var så farliga men det blev väree ju längre det fick fitt...eh...sitta. Dock det som inte dödar ska ju härda en...

Tre saker som är i samma äcklighetskategori:

* Ostbågedoft på fingrarna...

* Makrill(i tomatsås)-odör på kinden...

* Rövsmör (behövs ingen vidare förklaring)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0