Blod i hela huset...

Har haft ett pissigt dygn kan ni tro. Sov knappt något i natt pga en massa anledningar och en av dem var att Wilma började löpa. Hon for runt och var jätteorolig så jag fick släppa ut henne, ge henne nytt vatten, klappa henne och se till att hon hade det bra. Sen fick jag givetvis ont i huvudet, hade en ruggig mardröm, hade ögonproblem och det var bara skit. Dock var jag först på jobb - igen - och det är ju alltid något...

Nu sitter jag och väntar på att min kasslergratäng ska bli klar och kollar hur Rögle håller på att förlora igen. Det är lika trist som Wilmas blodspår som finns i hela huset. Ska dock bli gott med mat...

Kommentarer
Postat av: Marie Nilsson

Huva..men hoppas inte du blir en av dom som blir uppsagda...men det är såklart trist ändå för du förlorar dina kollegor..Som du säger trist att det bara tänks kortsiktigt...folk slutar kämpa då...

Klappa om lilla vove från mig..

Kramar Marie

2008-12-09 @ 06:28:50
Postat av: Jeppsson!!!

Ibland kan jag inte låta bli att undra om du läser mina tankar och "stjäler" mina ord... :-)



Hoppas allt är bra med dig!



Kram

2008-12-09 @ 20:28:36
URL: http://jepzon17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0