Vad sysslar jag med?

Tänkte uppdatera er om vad som händer på min semester. Fick frågan: "Hur får du dagarna att gå på din semester?"
Mitt svar: Jag vilar upp mig, tittar lite på OS, går ut med Wilma, surfar, spelar lite poker och filosoferar. Mobiltelefonerna är avstängda, mejlen kollas sällan, loggar inte in på MSN så ofta (och gör jag det så är det som "visa som offline") screenar samtalen hem och njuter av tysssssssstnaden. Ett tips till alla andra: Stäng era mobiltelefoner! Do the 80's!

Så är det med det! Skön sommar (?) på er.

BTW: Vissa tycker jag har haft otur med vädret, men: Ska man dricka en "knatting" och ligga i soffan så är det mysigt med lite regn på rutorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0