Utflykt i Danmark höll på att sluta i Thailand...

I går var jag i Danmark på Bakken (som Liseberg och Gröna Lund, men mysigare, trevligare och roligare) med arbetskamrater, kollegor och annat löst folk. Det var jättekul och jag var grym i "tiokampen" (2 X femkamp) som jag vann ganska klart och fick pokaler, nallar, tröjor och allt man kan tänka sig. Vi åt och drack gott och det var länge sedan man var på ett sådant gott humör. När vi skulle hem så diskuterades det om att bara sticka och typ skita i allt här hemma. Jag höll mig utanför diskussionen (för en gång skull) och ett tag trodde jag nästan att vi skulle få vara med om att ett par stycken hetsat varandra till att dra till Kastrup. Men: Verkar som de bangade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0