OS-vaka

Sitter uppe än och väntar på att Ara ska upp på mattan och Nystrand i plurret. Ögonen börjar klibba igen och detta är en pärs att hålla mig vaken. Tänker på hur det var för typ fem-sex år sedan när man kom hem vid 06:00-07:00 på morgonen. Undrar hur många år man åldrats de senaste åren egentligen? Femton?

Mitt brottningsintresse väcks till liv när det är OS eller kanske VM. Annars tycker jag att det är lite småäckligt när snorstarka män ligger och tar på varandra i trikåer. Såg förresten en jag känner gå in med den svenska truppen under invigningscermonin, Patrik Jansson, och det måste varit en otrolig upplevelse.

Jaja... Nu skiter jag nog i detta. ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0