Mitt fotbollsintresse får aldrig ta fart - igen...

Innan idag var jag jättesugen på fotboll. Ni vet: Lira lite. Visst: Jag är för tung just nu och det hade ju inte varit aktuellt med typ matcher eller slavisk träning utan det hade varit mer på "Månnenivå", ja ni vet: Jag har väskan i bilen... Nu vet jag inte om Skromberga GIF hade varit något alternativ, men jag kan ju tänka mig hur kul det är där uppe nu... Jag är som sagt "free agent" och i urusel form. Aldrig får man vara glad... Men men...

Fick ett SMS innan:
"Skromberga losade med 10. Nej inte 1-0 utan 10-0. Ska vi dra på oss skorna?"
Jag svarade:
"Jag vet. Comeback? Då får jag svälja huvudet och byta kropp!"

Det positiva är ju att det inte kan gå sämre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0