Våldtagen av sin doktor

Sitter och läser på aftonbladet.se hur en man blev våldtagen av en läkare i Stockholm. I texten kan man läsa att den våldtagne hade blivit förhörd med hjälp av tolk. Då undrar jag: Är det inte lite svårt att gå till doktorn om man inte fattar vad den vitrocksklädde mannen säger? Teckenspråk? Tja? Anta att den våldtagna mannen hade ont i arslet eller det bara kliade där. Doktorn förstår inte vad patienten säger utan ber honom peka var han har ont. Efter diverse feltolkningar och x-antal försök att hitta felet så får den lite homosexnyfikne läkaren signaler om att hans patient är lite kärlekskrank och gör det som killar som gillar killar gör. Patienten vrålar och läkaren tror att hans tillfällige älskare ger honom instruktioner när han skriker:
- Allah allah allah!
Då kanske han svarar lite bryskt:
- Hörru du! Jag vet inte hur många ni har hängandes/stående i ert land, men här har vi bara en. Alla? Fnys...

Tja man vet ju inte egentligen vad som hände där inne. Tänk om han haft en elak tolk med sig in till doktorn... Ojojoj så illa det kunde gått då. Han kanske hade fått hormonbehandling samt avlägsnande av sina manliga delar. Eller kanske det hade snott en njure av honom. Ja tänk själv om en tolk kommit med in i salen och sagt till dig som läkare.
- Jo nu är det så här att denna unga mannen vill donera sin njure till mig.
Sen ser du han vänder sig till patienten och han nickar ivrigt och vill bara bli av med en liktorn på tån. Ja du milde tid som det kan gå hos doktorn.

Detta leder mig in på detta faktum att jag har en vän som troligen sänder ut homosexuella signaler till tvisexuella personer i vita rockar. Det är nämligen så att han alltid får lägga sig på sidan och känna på ACO-glidslem (det heter faktiskt så) och lite rotande i röven. Har han halsfluss går de den vägen. Likadant om han har ont i magen. Jag personligen tror att han går till fel doktorer, men han vidhåller att halsen brukar bli bra efter några återbesök och att de spelar hans favoritlåt i väntrummet: YMCA...

Nu ska jag börja jobba...igen...

Kommentarer
Postat av: Peristrojkan

Ganska hårt och tufft inlägg Herr Jeppsson. Hoppas att fler än bara jag kan se på inlägget som humor. Du tycks ha dalat i ditt skrivande, du har många gånger utlovat godbitar från hotshotlistan men det har aldrig kommit. M är som sagt avslöjad och jag finner inte längre någon spänning när du skriver om M och A och S och K. Undrar om du kanske lägger in något om Skromberga GIF en rolig skildring eller kanske ett avslöjande.
Russian in love

2007-10-31 @ 13:36:58
Postat av: kakmonstret

kom gärna med fler recept hade varit kul

2007-10-31 @ 14:57:00
Postat av: Jeppsson!!!

M är inte avslöjad - än... Då hade det nog varit mer liv och rörelse här...

Skromberga vad?

2007-10-31 @ 20:49:50
URL: http://jepzon17.blogg.se
Postat av: chaddy

verkligen en passande " vits" på dig hehe du har väl fler sådana på lager?

2007-11-20 @ 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0