Ofrivillig bloggtorka råder...

Jag bloggar lite i vågor nu. Har haft ett ganska späckat schema och ibland får man prioritera bort saker som bloggning. Problemet är att jag får typ dåligt samvete när jag inte bloggar och då frågar jag mig: Varför? Det är ju inte så att man är tvingad till det, men det sitter väl i sedan man skrev mer aktivt på SvenskaFans och i lokaltidningen.

Annars har allt varit ganska grått med jobb idag - en lördag - igen. Det positiva är att jag blev klar med det jag skulle göra och det känns bra när man varit effektiv.

Pratade med J precis och hennes ex man och deras gemensamma barn har krockat med en älg. Man blir lite skakis när man hör sånt. En älg är ju en älg. "Nog för man knäppt en ren och älg, men en människa... Det är tamigfan inte klokt" "Den människan ljuger Bengtsson, det är förjävligt!" (dessa rader tillägnar jag Skrea Strand-gänget)

Sitter och lurar lite på en hotshotshistoria, men jag vet inte om jag har orken...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du har orken jeppsson

2007-10-28 @ 08:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0