Nej det är inte vegetariskt på menyn...Bara spytt

Jag hade nog redat ut att ta hand om ett spädbarn och jag känner mig nästan redo för att bli pappa. Varför jag tror det? Jo för jag har lärt mig att torka skit, piss och ta upp kräk med bara händerna. Visserligen är det efter en hund men det kan ju kvitta känns det som. Ta som idag när jag kom hem efter jobb: En stor äcklig, men fast och fin, spya ligger tjusigt upplagd på en trasmatta i mitt TV-rum. Det var bara att spola ner skiten i toalettstolen och kasta mattan i tvätten. Har märkt att jag slutat reagera med kräkreflex när det är kiss, bajs och kräk och det är väl en bra bit på vägen. I alla fall: Under skogspromenaden idag så käkade Wilma enorma mängder med gräs, men hon spydde inte under tiden vi var ute. Men när vi kom hem och jag stod i köket och lagade mat så hörde jag några "ulkande" ljud och går in och kollar vad som står på. Det var en riktig portion hon fått upp på mattan och när jag såg den så kom jag och tänka på kommunistiska samfund och proggmusik. Kolla på denna vegetariska röran Wilma gjort iordning...

image54

Jag la upp "portionen" som man hade fått "fish and chips" i England. Mest för att fresta er... Ska ni beställa den heter den: "Spytt-i-gräs"...Notering: Kolla gallan!

BTW: Nedan är min moussaka (taskig tajming var ordet...):

image55

Recepten på båda "rätterna" finns att få...Bara mejla...


Kommentarer
Postat av: Peter K

Fy fan vad äckligt med spyan...slutläst nu!!!

2007-10-23 @ 23:51:08
Postat av: Jeppsson!!!

Du kan ju läsa men strunta i bilderna...hehe

2007-10-24 @ 18:58:03
URL: http://jepzon17.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0