Hotshotslistan: (Bortgjorda på) Skara Sommarland Part I

Tänkte ge er en liten historia som inträffade när vi var ett gäng som åkte upp till Skara Sommarland i juli 1996. Vi festade kanska hårt och hade en hel del sjuka grejor för oss. Denna historia är väl ganska vidrig men väldigt rolig om jag får säga det själv. Here goes:

Vi gick in på ett shoppingcenter i anslutning till sommarlandet och vi var ganska sletna efter en hel del sprit. Jag och min vän Conny skulle jävlas lite med en annan kompis som var med och då passade det bra när man skulle gå på en hyfsad fräsch toalett istället för snuskkurarna på ungdomscampingen. Vår vän är väldigt känslig av sig och då helst över toalettinnehåll. Nåväl... Vi bestämde oss för att ockupera båda toaletterna som fanns att tillgå på "herrarnas" och skita i skift på en av dem. En viktig sak är att "grunda" med papper så bajset inte kommer i kontakt med vattnet. Doft och rikligt med "folkamög" var viktigt för man vill ju ge både lukt och synintryck. När bägge gjort sina behov och kastat pappret i papperskorgen för att inte "skymma" sikten så skulle vi skynda oss in på det "oanvända" dasset och invänta hans vrål. Vi visste att han var väldigt nödig eftersom han vägrat bajsa på toaletterna på campingen och skulle vänta utanför tills en av oss var klara. Sagt och gjort så blev det jag som fick göra det äckliga och skita som tvåa och trots man inte ska erkänna detta så såg jag vad som väntade vår vän. Det var en präktig syn och en väl tilltagen doft som fick mig att klökas hela tiden. När jag var klar snabbade jag mig ut och in i det andra båset där Conny väntade. Vi väntade och väntade innan vi hörde dörren gå upp och nån stega in på dasset vi preparerat...
- Vad i helvete (ulk) är (klök) detta *ulk ulk ulk*, skrek någon från den andra toaletten.
Jag och Conny skrattade så vi grät och skakade tills vi hörde att någon mer än oss grät. Det var inte vår kompis som gått in på toaletten utan en, för oss, okänd gubbe med sin grabb som var riktigt bajsnödig. Medan vi skrattade, grät och höll på att dö av doften vi själv skapat (det var bås med öppet både upp och nertill) så var gubben i båset vansinnig, spyfärdig (vi tror han spydde) och förtvivlad för hans grabb grät och skrek.
- Pappa pappa det kom i byxorna, snyftade och grät lillkillen fram.
Då kläcker pappan bara ur sig:
- Detta tillhör inte männskligheten att skita såhär mycket och inte torka sig efteråt. Fy fan vilka grisar det finns!
Jag skrattade så mycket att jag antagligen fick syrebrist för jag kommer knappt ihåg hur vi kom ut. Men vi sprang som fan och folk stod som förstenade när vi kutade ut genom entrén med tårarna sprutandes ur våra ögon och de trodde säkert att vi var snattare.

På kvällen skulle vi spela minigolf inne på den "stora" campingen och då kom det stora psykbrytet för mig och Conny: Gubben och hela hans familj (alla med samma träningsoveraller) var bakom oss och vi höll ju på att dö. Lillkillen kände igen nån av oss och pekade på oss och sa:
- Pappa! Där är gjisana (troligen grisarna) som lollade stopp (troligen nån dialekt för sket fullt i WC-stolen) så jag lollade i byxorna.
Jag och Conny pliktade hela den rundan, lämnade in klubbor och bollar och lämnade in allt annat den kvällen också...

När de andra kom tillbaka från minigolfen hade jag och Conny legat i ett tält och skrattat oss blåa i ansiktet i över en timme. Vi fick inte luft och jag har aldrig haft så ont i magen över att ha skrattat - nånsin...

Vi råkade på Gubben med familj en gång till, men det tar vi en annan gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0