Död åt pisshjärnorna

Vid upprepande tillfällen har jag önskat livet av idioterna som tror att skogen är en bra avstjälpningsplats för kylskåp, krossade fönsterrutor och allt jävla skit ni kan tänka er. Om det hade varit typ gräs, grenar, löv eller annat trädgårdsavfall så hade jag inte sagt något för det fixar ju sig själv. Nu är det så att trots min lilla skadade hjärna så fattar jag att det inte är så kul för t ex min hund att få glassplitter i tassarna. Tyvärr gör inte alla idioter det. Om jag inte misstar mig så har jag sett kylen som ligger slängd i Ekeby Skog på en pizzeria i kommunen och det förvånar mig föga att just det är från det "renoveringsobjektet" freonbomben kommer. Jag tror t o m att det var som så att den "restaurangen" fick stänga pga att hälsomyndigheterna gav lite anmärkningar. Ja det var bara råttor som sprang på köksbänkarna... Nu kan det ju vara så att just detta kylskåp blivit sålt innan, men den chansen är lika stor som att bli serverad något ätbart på den aktuella restaurangen... Det övriga bygg/rivningsmaterialet kan ju komma från "renoveringen"...*hrm*

image19

image20

image21

image22

Ni ser själva: Vilka jävla idioter... Synd inte man kunnat släppa Wilma på dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0