Att "mullvada"...

Det finns en tjej (geni eller psyko?) som heter Malin Wollin och hon ligger med Kalmar FF´s mittback, Joakim Lantz. Hon kallar sig "Fotbollsfrun" och bloggar på Aftonbladet. Gå in och läs hennes inlägg på bloggen, men: ibland pissar man på sig av skratt (ibland av rädsla) när man läser hennes blogg för hon är fan sjukare än någon annan på denna jord. Hon har en viss tendens att skriva om rövar och bajs. Eller rättare sagt: Hon är helt insnöad på rövar och bajs. Därför tänkte jag tillägna detta inlägg henne och nedan skriva något som hon säkerligen går igång på...

Att "mullvada":

Ni vet när man är väldigt nära att skita på sig och det känns som bajset är ute och kysser kalsongerna. För tjejer med stringtrosor innebär detta fenomen att "tollen" klyvs och, ja ni fattar själv. I ett visst stadie så hoppar ju tollen "ut och in" och detta har jag döpt till "mullvada". Varför? Jo ni vet de blinda små djuren som gräver gångar i och under gräsmattan och lämnar små jordhögar till spår på gräsmattan. Ja de heter ju mullvadar. Om ni tänker er en tolle som hoppar ut och in i mynningen av skithålet och man har lite för stora kalsonger på sig, ja då bildas det till sist små "kyssmärken" eller toppar av skit lite spritt överallt på underklädsplagget. Så därför kallar vi detta för "att mullvada" och hoppas att Fotbollsfrun blir lycklig över detta inlägg!

http://blogg.aftonbladet.se/7148/ Fotbollsfruns BLOGG


Kommentarer
Postat av: max

men det är ju att prärievarga..
från filmen rat race...

2007-10-13 @ 22:39:31
Postat av: Jeppsson!!!

Exakt! Kollar du uppe i URL:en så står där rat race också. Dock blev det ett uppdateringsfel när jag publicerade inlägget och sen orkade jag inte skriva om handlingen i filmen och var jag stulit idén ifrån. Sorry! Men: Scenen i bilen är "skitrolig", men eftersom min beskrivning handlar om att "bajset kysser kalsongerna" och vi bor i Sverige så gjorde jag om det lite. Mullvada blev bättre!

2007-10-13 @ 22:44:27
URL: http://jepzon17.blogg.se
Postat av: max

okej, det missade jag..
ja det håller jag absolut med om, mullvadar är ju vanligare än prärievargar här...

2007-10-14 @ 15:06:52
Postat av: Jeppsson!!!

Vem kan du då vara Max?

2007-10-14 @ 15:38:15
URL: http://jepzon17.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0