Ang. pannlampan...

...så måste jag erkänna att mitt ex (kanske därför jag varit singel ett bra tag...?) vägrade gå ut med mig och Morris (som levde då. Bild nedan, ja på Morris då...) när jag tog den på mig. Även min syster har "klagat" över mitt val av huvudbonad. Men den ÄR väldigt praktisk den där pannlampan. Morris som var en hårig pudel och med en väldigt knepig mage hade ofta skit hängande i bakhaserna när man kom in efter promenaderna och då var det bara att ta in honom i duschen. Dock är belysningen i mitt badrum inte tillfredställande vid rövtvagning av små hundar så då var det bara att ta på pannlampan och tjoff: Två händer fria och en upplyst pudelrumpa! Riktigt smart och smidigt.

image40

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0