Domptörskan, Benzo och familjekväll

Jag hade morsan och min syster (hon är grym på att tämja hundar) här på middag idag och det var riktigt roligt. Förr bodde vi tre under samma tak och träffades ju varje dag. Det kunde bli ganska jobbigt ibland eftersom alla tre har sina sidor. Både syrran och morsan har ett jävla humör och jag är som jag är. Men det var ändå oftast roligt här hemma. Jag gillar när det bara är vi tre för då är det väldigt trevligt och man är sig själv till 100 %. Morsan släpper sig och syrran skäller på henne, men då skyller morsan på Wilma.

En som också gillar det är Wilma för på hennes favoritlista är morsan etta, syrran tvåa och jag kommer väl lite längre bak i förskingringen... Men jag är inte bitter för det. Syrran ska alltid öppna gapet på Wilma för att titta på "gryningarna" och det slutar väl till sist som det brukar med att hon blir biten, gråter och önskar hundjävlen ur livet...

Jag och syrran var och handlade innan och eftersom hon kände sig lite kass så köpte jag panodil och Treo. En av de inte fullt så smarta av de anställda skulle vara "rolig" och sa:
- Är det party som gäller ikväll? Varpå jag svarade lika käckt:
- Nej du. Panodil och sprit gör att levern tar stryk och sprit och treo får man bara hjärtklappning av. Jag kör med riktiga grejor: Benzo och brännvin. Gärna Stesolid eller Sobril under tungan när jag sveper ner en grogg. Det är då det börjar hända saker.
Kassörskan som hämtade grejerna la sig då genast i och sa:
- Du? Sånt ska du inte prata högt om Björn!
- Vad då? Det spelar (jag sa "det skiter väl jag i") ingen roll om nån hör det för det är ju sant, sa jag HÖGT och tydligt.
Nu började situationen bli magiskt för ingen visste vad de skulle säga eller göra och jag tittade på syrran som bara skrattade. Då började den första, ja hon som kanske inte är den skarpaste kniven i lådan, svamla om kramplösande mediciner.
- Jag har XXXX hemma och dom är så här stora, sa hon och måttade ungefär 25 cm med sina händer, och fortsatte:
- Man måste ta dem i här, sa hon pekandes på rektumhål(l)et, och jag hade återigen lyckats!
Jag och syrran skrattade hela vägen hem och när jag berättade att jag och Conny lurat denna tjej att jag hade piecat mig i röven så brast det för syrran...

Så kan det se ut och så brukar det vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0