Jag gör mig oåtkomlig för att nå mig själv...

Djupt? Ja, med tanke på min rubrik! Jo det är väl lite djupt och lagom mörkt, men det är helt nödvändigt för mig just nu. Stänger mobiltelefonerna, loggar inte in på MSN och stänger signalerna på hemtelefonen. Vill bara vara i fred och ha det absolut stilla runt mig (försök det med en 10 månaders valp...) för att samla kraft. Den senaste tiden har jag haft det ganska stressigt (jo det är sant) och åkte på en influensalik smäll i helgen. Min kropp och knopp är slut. Det är inte för att jag hatar folk jag drar mig undan, nej det är för att jag ska orka med er sen...

Så...hör inte av er till mig: Jag hör av mig till er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0