Fredag och jag ska (nästan) vara ledig tills den 7:e...

Gick hem ganska sent från jobb idag och hann inte bli klar med allt jag borde blivit klar med. Det är inte några berg som jag lämnat bakom mig, men jag vill ha bort skitet i alla fall. Får ta ett ryck imorgon så samvetet kan bli lite mindre mörkt.

Helgen? Vad erbjuder den då? Jo det blir poker med Pate och hans lejda mördare och ikväll ska jag eventuellt baka mig en egen pizza. Sen lär det bli patrullering och eventuellt American Gangster på DVD.

Annars ser jag fram emot en välbehövlig ledighet som jag ska ta vara på. Bara samla kraft, ut och gå i skogen, fixa lite här hemma och ja: Bara vara...

Vi lär höras - igen...

Kommentarer
Postat av: arbetsnarkomanen

ja den som hade haft det så bra

2007-12-29 @ 02:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0